20 English&Urdu Romantic Love Quotes

I'll love you until the day after forever.
sent
6 hours ago
میں آپ سے ہمیشہ کے لئے محبت کروں گا۔

It's not the roses, but the wildflowers that are the key to a woman's heart.
Salman
sent
6 hours ago
یہ گلاب نہیں بلکہ جنگل پھول ہیں جو عورت کے دل کی کلید ہیں


Someone asked me, How's life? I just smiled and replied, She's fine.
Salman
sent
6 hours ago
کسی نے مجھ سے پوچھا ، زندگی کیسی ہے؟
میں نے بس مسکراتے ہوئے جواب دیا ، وہ ٹھیک ہیں۔

I have tested all sweet dishes but they are not as sweet as my lover's lips.
Salman
sent
6 hours ago
میں نے تمام میٹھے پکوانوں کا تجربہ کیا ہے لیکن وہ میرے عاشق کے لبوں کی طرح میٹھی نہیں ہیں۔

I wish dreams were like wishes, and wishes came true, cause in my dreams I'm always with you.
Salman
sent
6 hours ago
کاش خواب بھی خواہشوں کی طرح ہوتے ،
اور خواہشات سچ ہو گئیں ،
میرے خوابوں میں وجہ سے میں ہمیشہ آپ کے ساتھ ہوں

Life can give us lots' of beautiful persons, But only one person is enough for a beautiful life..
Salman
sent
6 hours ago
زندگی ہمیں بہت سارے خوبصورت افراد دے سکتی ہے ، لیکن خوبصورت زندگی کے لئے صرف ایک شخص ہی کافی ہے ..

I crave a love so deep the ocean would be jealous.
Salman
sent
6 hours ago
میں اتنا گہرا محبت کرتا ہوں کہ سمندر رشک کرے گا۔

Every night i think of you before bed with the hopes of having you in my dreams.
Salman
sent
6 hours ago
ہر رات میں آپ کو خوابوں میں رکھنے کی امیدوں کے ساتھ سونے سے پہلے آپ کے بارے میں سوچتا ہوں۔

I want to be with you until the sun falls from the sky.
Salman
sent
6 hours ago
میں آپ کے ساتھ رہنا چاہتا ہوں جب تک کہ آسمان سے سورج غروب نہ ہو۔

I wanna be the one your 'EX' will hate, your mom dad will love, and the one you'll never forget.
Salman
sent
6 hours ago
میں آپ کے 'سابق' سے نفرت کرنے والا بننا چاہتا ہوں ، آپ کے ماں باپ پیار کریں گے ، اور جس کو آپ کبھی فراموش نہیں کریں گے۔

I fall in love with you, I don't know why or how. I just did..
Salman
sent
6 hours ago
میں آپ سے پیار کرتا ہوں ،
مجھے نہیں معلوم کہ کیوں یا کیسے۔
میں نے ابھی کیا ..

There are only two times that I want to be with you.. Now and Forever.
Salman
sent
6 hours ago
صرف دو بار ایسا ہوا ہے کہ میں آپ کے ساتھ رہنا چاہتا ہوں .. اب اور ہمیشہ کے لئے۔

YOU.. The first thing I thought of every morning, the last thing that stays on my mind every night.
Salman
sent
6 hours ago
آپ .. سب سے پہلے میں نے ہر صبح کے بارے میں سوچا ، آخری چیز جو میرے ذہن پر ہر رات رہتی ہے۔

If distance is what I have to overcome to be with you, then give me a map. I am going to find you.
Salman
sent
6 hours ago
اگر آپ کے ساتھ رہنے کے لئے فاصلہ اس پر قابو پانا ہے تو مجھے نقشہ دیں۔ میں آپ کو ڈھونڈنے جارہا ہوں۔

Love is not a maybe thing. You know when you're in love.
Salman
sent
6 hours ago
محبت ایک شے نہیں ہے۔ تم جانتے ہو جب تم محبت کرتے ہو۔

Happiness means you. I Love You
Salman
sent
6 hours ago
خوشی کا مطلب ہے آپ۔ میں تم سے پیار کرتا ہوں

I love my life because it gave me you I love you because you are my life
Salman
sent
6 hours ago
مجھے اپنی زندگی سے پیار ہے کیونکہ اس نے مجھے آپ سے محبت دی ہے کیوں کہ آپ میری زندگی ہیں

It takes millions people to make the world, but mine is completed with 1 and its you.
Salman
sent
7 hours ago
دنیا بنانے میں لاکھوں افراد لگتے ہیں ، لیکن میرا 1 اور آپ کے ساتھ مکمل ہوتا ہے۔

My head tells me that i don't love you, But my heart tells me you are a liar.
Salman
sent
7 hours ago
میرا سر مجھ سے کہتا ہے کہ میں تم سے پیار نہیں کرتا ، لیکن میرا دل مجھ سے کہتا ہے کہ تم جھوٹے ہو۔


















Salman
sent
6 ho

 

Post a Comment

0 Comments